Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Azureus! problem med delning

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-01-31 20:45

hej. jag har haft azureus ett tag och använder det flitigt. nu hade jag inte använt det på ett tag och nu när jag började gör det så tyckte jag att jag delade med mig väldigt sakta och kollade upp det, då stod min max upload på 18 kb när jag innan har delat minst i 200 kb. jag försökte ändra det inne på inställningar men efter en liten stund ändras det tillbaka, jag sparar men den ändras aoutomatiskt till 18kb, efter flera försök ändrade den sig till 13kb. och efter flera försök att ändra igen så kom den tillbaka till 18kb. jag har provat att radera allt som har med azureus att göra på datorn o laddat ner det två gånger nu men det är fortfarande samma problem.

Snälla finns det någon som kan hjälpa mig med detta???

väldigt tacksam

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-02-03 10:54

nu h ar den börjat röra på sig igen, den har gått från 18kb till 99kb sen gick den upp i 200kb men jag är inte nöjd, jag vill att det inte ska finnas någon gräns.

är det ingen som har samma problem eller som kan hjälp amig?

Jag hittade tillslut problemet, så nu laddar jag bättre. tack för ingeting. nu kan ni lägga ner den här tråden.

1
Bevaka tråden