Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan ej ta bort bildmaterial från tv-serier

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Boden
  • 2008-01-31 15:33

Hej. Jag la in bildmaterial till en del tv-serier jag har i iTunes och vill nu ta bort det, men det går inte. Jag högerklickar på avsnittet, väljer "visa info", väljer sedan bildmaterial, klickar på bilden och väljer radera. Bilder försvinner då i rutan, men när jag klickar OK kommer den tillbaka. Någon som råkar veta en lösning?

Ursprungligen av jensm:

Hej. Jag la in bildmaterial till en del tv-serier jag har i iTunes och vill nu ta bort det, men det går inte. Jag högerklickar på avsnittet, väljer "visa info", väljer sedan bildmaterial, klickar på bilden och väljer radera. Bilder försvinner då i rutan, men när jag klickar OK kommer den tillbaka. Någon som råkar veta en lösning?

Det är exakt samma med musikvideor, och jag blir galen! Går inte att få bort. Har inte lyckats hitta en lösning heller.

  • Medlem
  • Boden
  • 2008-02-19 18:50

Ligger bildmaterialet i mp4 filen eller i iTunes? För ligger den i mp4 filen kanske man kan använda ett annat program för att ta bort? Några tips?

1
Bevaka tråden