Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man se resten av kontakttexten i Adium?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjosan alla!

Jag undrar ifall det på något vis går att fixa så man kan se den "gråa texten" som finns hos alla kontakter i "vanliga" msn?
Jag menar den eftertexten som man kan använda sig av på MSN, den i grått. Hoppas jag förklarar så ni förstår=).

Tack på förhand,

Wenkan

Menar du Personliga meddelanden? Om det är det du menar är det inget att räkna med för tillfället eftersom Adium inte stödjer personliga meddelanden för tillfället.

Ursprungligen av Mikael E:

Menar du Personliga meddelanden? Om det är det du menar är det inget att räkna med för tillfället eftersom Adium inte stödjer personliga meddelanden för tillfället.

Hej Mikael E!

Jag vet ärligt talat inte vad det heter. Men antar att det heter Personliga meddelanden. Om man kollar på sina kontakter på vanliga MSN. Ser man först deras namn. Sedan efter namnen finns en "extra-text", som man kan välja själv om man ska använda sig av eller inte, men vet att många gör det.
Googlade lite nu medans jag skriver och som jag har förstått så har du helt rätt i att man inte kan ha den personliga texten efter sitt namn.

Tack för svar!

MVH Wenkan

1
Bevaka tråden