Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync + SonyEricsson

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-01-28 12:54

Hej, Enligt Apples hemsida så ska modellen z610i funka med iSync, vet ngn varför det kan bli såhär ? (se bild dump).
Om man får det att fungera går det sedan att synka iCal med Ericsson inbyggda kalender ?

Vad kör du för version av OS X? Stödet för Z610i är ju ganska sent tillkommet, så uppgradera till 10.4.11 eller Leopard om du inte redan gjort det.

Kolla på:

http://www.feisar.com/plugins.html

en guldgruva kring vad som funkar och inte funkar i de olika versionerna av OSX och där kan du också för en billig penning köra plug-ins till SE-telefoner som inte stöds.

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-01-28 16:57

Hej

Kör 10.4.11

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2008-01-29 00:56

Kalendern går utmärkt att synka. Det ska gå att synka kontakterna också tror jag, men varje gång jag försöker dör min telefon...

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-01-29 14:10

Hej olloe1

Hur fick du iSync att acceptera mobilen?
Min funkar åtminstånde att använda som modem och koppla upp mig via Telenors 3G nät

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2008-01-29 21:29

Kungen: Systeminställningar - Bluetooth - plustecknet

Så kommer det upp en guide för att lägga till en ny bluetoothenhet. Fast jag kör Leopard, det kanske inte funkar likadant i 10.4.

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-02-08 08:54

Har som sagt 10.4.11 och iSync är av versionen 2.4.
Tydligen skall den senaste versionen vara 3.0 men den finns varken att hämta på apples sida eller via programuppdatering

1
Bevaka tråden