Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klipp och klistra mellan Parallels och Leopard?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-11-07 22:52

Kan man på något vis använda Kopiera/Klipp/Klistra mellan operativsystemen eller???
Hur gör man detta?

  • Medlem
  • 2007-11-09 22:37

Vet ingen något om detta???

Det ska gå i Parallells 3 och om du kör XP, men jag kan inte säga att jag är nåt proffs på det.

jag brukar klippa adresser från safari leopard till explorer i xp och det funkar fint

  • Medlem
  • 2008-01-26 16:07

HJÄLP!
Jag kör Parallels desktop 3.0 och skulle vilja kunna klippa och klister mellan XP och Leopard. Jag har testat och kan inte göra detta åt något håll.

Snälla... TIPS & TRIX någon?

Ursprungligen av McNuz:

HJÄLP!
Jag kör Parallels desktop 3.0 och skulle vilja kunna klippa och klister mellan XP och Leopard. Jag har testat och kan inte göra detta åt något håll.

Snälla... TIPS & TRIX någon?

Inga konstigheter alls. Däremot, du måste kopiera med +C även i XP. Om du använder Ctrl+C för att kopiera i XP kan du bara klistra in i xp med ctrl+v. Kopierar du däremot med +C kan du klistra in det var du vill, med +V.

  • Oregistrerad
  • 2008-01-27 04:48

Kanske ni måste installera Parallels tools i Windows först?

fungerar inte i Parallels 3.0 med XP .. fungerade förut .. men jag tror det är en bugg i alla fall sedan jag uppgradera till Leopard .

1
Bevaka tråden