Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

högsta betyg, 25 mest spelade, finns dom?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

är det jag som är så sjukt dum att jag har missat att göra nått eller finns inte dom "högsta betyg och 25 mest spelade, senast spelade, nyligen tillagda"... missat nån kanske.

köpte min ipod touch (16 gb) och har haft den nu i två veckor.
jag undrar, finns domdära extramapparna i musikbiblioteket?
(högsta betyg, 25 mest spelade ect)
jag hittar dom inte hur mycket jag än letar...

gör jag nått fel eller?

tack

(ps, jag skrev två gånger pga att jag sj inte ens fattade de första jag skrev, men kanske någon gör de)

man måste lägga till dessa som smarta spelistor via itunes, vad jag vet.
tyvärr är smarta spel listor extremt buggiga och på min ipod e det bara högsta betyg som funkar som den ska.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-01-26 18:53

Smarta Spellistor har typ aldrig fungerat bra i ipod. Men i itunes funkar det. Hade en mini förut och det fungerade ju inte alls. Om man kör automatisk synk tror jag det fungerar ganska bra med med manuell så är det bara skräp.

Ursprungligen av nllub:

Smarta Spellistor har typ aldrig fungerat bra i ipod. Men i itunes funkar det. Hade en mini förut och det fungerade ju inte alls. Om man kör automatisk synk tror jag det fungerar ganska bra med med manuell så är det bara skräp.

? men min har alltid funkat perfekt, i både ipod mini och ipod video..classic... vad den nu heter... har ni haft problem me de?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-02-02 10:50

Har du kört automatisk eller manuell synk?

Ursprungligen av nllub:

Har du kört automatisk eller manuell synk?

manuell, om jag nu gör automatisk försvinner väl alla låtar jag har..eller?

Kör automatisk och säg åt den att synca de spellistorna från iTunes.. Sen kan du ju alltid skapa en tredje spellista där du droppar all musik du manuellt vill lägga över på iPoden, och säga åt iTunes att bara synca dessa specifika listor.

varför behövdes detta inte göra på ipod classic? (även den var manuell sync)

  • Administratör
  • Lund
  • 2008-03-02 15:52

vet att det kanske är off topic men ändå inte riktigt...mitt iTunes krashade och sen när jag varit tvungen att lägga in all musik igen upptäckte jag att det enda som fanns kvar av de listorna till vänster i itunes var paryblandningen. 25mest spelade och senast tillagda osv var borta, jag har letat igenom alla menyerna i itunes. men jag hittar inte var man "aktiverar" dem, ngn som vet???

Men, är det inte bara att välja "Ny smart spellista" och sedan fylla i sina villkor.

Själv har jag t ex en lista som heter "Nya Podcaster", tror jag gjorde ngt i stil med "som är ny" och av typen "podcast". Det tar två minuter synca över den till iPoden innan det är dags att åka till jobbet (ca 05:20 på morgonen). Smidigt värre.

  • Administratör
  • Lund
  • 2008-03-04 22:13

ja, jag tror jag har fått till det, hittade den funktionen, men jag är inte hundra på att jag har fått dem som dem var innan...

1
Bevaka tråden