Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Föra över kontakter från Entourage till k800i?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-01-24 17:11

Efter att min k800i varit inne på reperation måste jag få tillbaka alla kontakter på nåt sätt. Om jag kör via iSync verkar det som att datorn uppdateras efter mobilens nuvarande status, vilket betyder att kontakterna försvinner. (likt itunes o iPod)

Så hur får jag alla kontakter från datorn till mobilen på enklaste sätt?

(postade detta under mobil-delen men verkar inte vara så mycket drag där, så prover här också!)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-01-24 18:51

Borde fungera med iSync om du i inställningar trycker på nollställ synnkroniseringshistorik

  • Medlem
  • Boston
  • 2008-01-25 13:50

Entourage synkar finfint med AddressBook och sen borde väl iSync funka. Har inte provat själv dock...

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-01-25 15:17

Nytt problem

Nu vill plötsligt inte telefonen och datorn synca med varann.
Dom är ihopparade och ligger i varderas "Mina enheter", när jag i iSync klickar på synkronisera plingar det till i telefonen och texten "Anders Hoffmans dator begär åtkomst till dina objekt" jag tillåter, men sen dyker detta felmeddelande upp i datorn.

Vad är fel? Eller vad gör jag för fel, det har ju funkat smärtfritt förut!

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-01-25 15:35

Löste det hela med att ta bort båda enheterna från respektive enhets "Mina enheter" o sen lägga till dem på nytt.. krångligt, men nu har jag alla kontakter iaf.

1
Bevaka tråden