Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var hittar jag vit USB-kabel?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp!
Jag söker en vit standard usb-kabel 5m eller förlängningskabel 3m till min vita MacBook och min vita HP skrivare. Allt annat är ju vitt här (ja, ink. min telefon och min externa skärm i bästa 80-talsanda).
Så varför inte försöka hitta en vit usb kabel då? Har försökt men utan resultat.
Finns det någon där ute som kan tipsa?
Konstigt att Apple-säljarna inte har sådana. De om några borde ju vara intresserade av att sälja vita kablar tycker man...:tveksam:

Grymt tacksam för tips!:D

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-23 08:55

Finns väl en massa färger på Claes Ohlsson. Minns blåa, röda och ja vit tror jag.

Tack! Era svar var till hjälp. Hittade vad jag sökte.

Thanks!:D

Mac Mann:cool:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-24 07:06

Hittade en Kjell & Co-katalog av en slump igår. Dom hade vita OCH transparanta! Dom ska jag kolla in

Ja, har man en snygg MacBook så vill man ju också att tillbehören ska vara det! Det är av vital betydelse, åtminstone för mig. Det finns faktiskt mer att köpa till sin MacBook än vad folk i allmänhet känner till. De flesta företag tar inte "in" produkter som inte är svarta eller företrädelsevis silvergråa. Det är fegt och ointelligent! He,he om de bara visste.
Det gäller som sagt att snoka rätt på godbitarna. Låt mig säga så här: Alla mina dator-prylar, från extern skärm till lampan på bordet är vita. Givet vis är även skrivbordet inräknat. Men det är ju klart. Man har ju fått leta som en idiot för att hitta, det är sant!:cool:

Mac Mann

  • Oregistrerad
  • 2009-05-08 21:09

Någon som har en aktuell källa till var man kan köpa mac-vita usb-kablar?

Ursprungligen av Iphone77:

Någon som har en aktuell källa till var man kan köpa mac-vita usb-kablar?

Kolla MacForum?

1
Bevaka tråden