Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Brännarprogram för Win XP

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I Mac OS X är Toast det enda brännarprogram jag använder, med undantag av de gånger jag bränner i Skivverktyg.

Jag har flyttat en DVD-brännare till sambons Dell och försöker hitta nåt enkelt brännarprogram. Kollar på Versiontracker och får 632 svar. Ridå.

Tips?

Vad är det du ska bränna isåfall. om du bara ska bränna filer till skiva så funkar ju xp's "bränn till cd" och om du ska bränna musik skiva finns ju alltid itunes och windows media player.

btw, ska programmet vara gratis? annars funkar ju nero utmärkt.

Torr, kall och gratis är optimalt. O:-)

VIDEO_TS --> DVD, samlingsskivor mp3, .aiff. Hon vill inte pilla med xp bränn till CD och kör ideligen i diket med WMP. Nå't enklare vore optimalt - och gratis. Det mesta av brännandet gör jag på Macen.

  • Medlem
  • Skåne
  • 2008-01-22 20:43

Nero kan man köra i demo läge, kommer inte ihåg vad man hade för begränsningar då men det kan vara värt att prova.

begränsningen är tiden. sen kan man använda programmet fullt ut under tiden.
sen kolla på softpedia.com, där brukar finnas överflödigt med bra program. kolla bara att det är en "100% clean" certifiering på programmet från softpedia innan du börjar testa något från deras sida:)

1
Bevaka tråden