Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer en uppgraderad iMac?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-01-22 14:25

är det någon som tror sig veta när en ny upgraderad modell av imacen kommer? ingen vet väl exakt men det går ju alltid rykten och vad säger dessa rykten isåna fall?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-01-22 14:27

jag vet inte men tror om 2-3 månader,jag chansar bara! Hoppas Hoppas !!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-22 15:19

Var ju inte så länge sedan de släppte den nya modellen... var väl i höstas eller nåt...

Recommendation: Buy only if you need it - Approaching the end of a cycle
Last Release August 07, 2007
Days Since Update 167 (Avg = 185)

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-01-23 01:01

hehe okej. nä jag behöver ingen ny just precis nu.. men jag är väldigt sugen på en ny burk. och eftersom jag köpte min imac G5 precis innan den första intel versionen släpptes (om jag bara hade vetat) så vill jag inte göra om samma sak. därför tänker jag vänta tills dom gör någon upgradering av den. hoppas det blir snart för jag är verkligen sugen:D

Ps. 2-3 månader är det bara taget ur luften eller är det så att det borde komma en då?

Jag antar att acidflash saxade från macrumors buyers guide så här har du länken till den!

intel släppte en ny processor denna månaden Penryn. Ryktas om att Macbook pro blir uppgraderad inom ett par veckor med den. Är ganska troligt att imacen snart kommer bli uppgraderad med denna processor också. Så inom 2 månader gissar jag på.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-01-24 11:30

okej tack:) hoppas det blir en ny om 2 månade. då köper jag den direkt:D

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-02-17 20:48

tror ni den uppdateras den 26 tillsammans med MBP.jag hoppas fullt på det!

Ursprungligen av fedi-93:

tror ni den uppdateras den 26 tillsammans med MBP.jag hoppas fullt på det!

Känns inte troligt men man vet aldrig. Kan alltid hoppas, men jag tror inte vi får se en ny imac förräns tidigast i slutet på mars.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-02-26 18:33

slutet av mars eey?...låter bra,men helst innan!

nästa tisdag:P

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-02-29 19:11

Den 4:e?vart fick du det,källa?
Eller påhittat

Edit:jag såg det på ryktestråden,varkar sant tror jag...

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-03-04 13:02

nehhe...det verkar inte komma idag så vad kan man göra?-VÄNTA!,och jag e såå trött på att vänta!!

Nästa tisdag kanske den dyker upp då.

1
Bevaka tråden