Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har någon testat Incase Nylon Backpack?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-19 22:44

Någon som har en Incase Nylon Backpack? Har en Timbuk2 axelremsväska idag men ryggen orkar inte med att släpa på böcker och dator samtidigt när belastningen ligger på en axel. Eftersom jag i princip alltid måste ha med mig dator och böcker så sliter det rätt mycket! Gärna en liten mini-recension om någon har den, eller om ni kanske har tips på andra fina ryggsäckar. Verkar dock vara svårt att hitta. Någon som har koll på om studentrabatten från Mecenat även gäller väskor/tillbehören?

Offering improvements such as plush fur interior and lightweight, custom Incase Nylon exterior, the Incase Nylon Backpack is better than ever. Made to fit up to a 17" MacBook Pro, the Incase Nylon Backpack comes complete with a large storage area for books and folders, easy access mesh pockets for cell phone, wallet, digital cameras, etc., and a concealed pocket for your passport, boarding pass and other important documents.

Features
- Reinforced notebook protection with plush fur interior lining
- Custom nylon construction
- Incase Topographic nylon lining
- iPod/iPhone pocket with headphone port
- Interior pockets for maximum storage and organisation
- Easy access mesh pockets
- Padded shoulder straps for increased comfort
- Air-channelled padding
- Adjustable chest and waist strap for increased stability
- Concealed removable key ring and karabiner

Compatibility
- Compatible with all Notebook and iPod products

Specifications
- Exterior: 20 x 12 x 8 inches
- Weight: 2 lbs 14 oz

Finns även i svart, hittade dock inga bilder. Prislappen ligger på 1190kr:

  • Medlem
  • Boston
  • 2008-01-24 12:19

Ser riktigt sjysst ut men man skulle ju vilja gå och prova den nå'nstans men jag kan inte se att den finns hos nå'n av de macbutikerna i Sthlm...

  • Medlem
  • Boston
  • 2008-04-21 18:33

Var inne på Humac igår och hittade av en slump, inte ryggsäcken men väl Incase Nylon Sling Back: http://goincase.com/products/detail/nylon-sling-pack-cl55026

Kändes riktigt sjysst men jag är inte helt säker på sling back. Funktionen är ju den samma fast den är något mindre...

1
Bevaka tråden