Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Såhär efter ME2008, köp av Macbook/Pro?

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Åhnej! Inte en till Macbook vs. Pro-tråd!"
Detta kan antagligen vara en tanke som flyger runt i era sinnen, men ha förbarmande, orka med mig, använd era yttersta krafter för att hjälpa mig att motivera mitt köp.

Jag har läst igenom många trådar, för många trådar, och har fortfarande väldigt svårt att bestämma mig.

Så...vem är jag? Jag är en student som går på medieprogrammet inriktning ljud. Ända sedan förra året har mina blickar fastnat på Macbooken, men som alla här säkert vet så är ordet rykte och uppgradering två starka ord. Detta ledde till att min väntan förlängdes ett antal månader till oktober, vilket förde med sig bla. Santa Rosa. Härligt tänkte jag tills jag såg trådar om Macworld Expo.

*Rykten Rykten Rykten* om en bättre Macbook förlängde mitt väntande med flera månader.
Nu blev det ju som bekant inget med det och min besvikelse var onödig, då jag borde ha förstått detta, men ville vara helt säker.

Så nu står jag här, min första-mac-abstinens större än någonsin och med ett behov som skriker efter en mac jag kan använda till skolarbete såsom skrivande och diverse andra hobbyer som filmmakeri(vilket fortfarande ligger på novis-nivå pågrund av okapabla datorer).

Macbook eller macbook pro...den eviga fråga på macforum. Det är alltså min situation.
_____________________________________________