Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fakta om arrangemanget

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Detta är en länk ifrån vår informationssida om MacWorld Expo 2002.

Datum: Måndagen 7:e Januari 2002.

Tid: Dörrarna är öppna 16.00 - 17.30. Därefter drar vi igång vår presentation och släpper inte in fler besökare. Vi räknar med att keynote är 2.5 timme lång och att vi avslutar vid 22.00 ungefär.

Plats: Nalen i Stockholm (T-Banestation Östermalmstorg, uppgång Stureplan). Observera att vi håller till i lokalen "Stacken" som ligger runt hörnet ifrån huvudingången. Adressen är David Bagares gata 17. Apple arrangerar en åf träff i huvudentrén så gå inte fel!

Kommentera och ställ frågor i denna diskussion!

Ni har talat om både sitt- och ståplatser, men när jag anmälde mig fick jag inget besked om vilken typ av plats jag fått. Är det först på plats som får sitta eller?

  • Medlem
  • 2001-12-22 00:30

Som notis kan man ju konstatera att det finns en hel drös med öppna WiFi LAN i området även om det inte skulle finnas på plats... om man efter info måste panik maila eller så =D

I övrigt rekommenderas slacker geekens paradis, Tidsfördrif down the road för senare diskussioner över öl.

Först på plats för sitta - så kan man säga. Vi bokar inte enskilda platser utan först på plats får sitta ned i mitten helt enkelt. Precis som på vilken bio som helst.

Hej Martin,
En helt omotiverad fråga i detta forum men det slog mig precis. ( Ja det tog lite tid) Varför är du medlem nummer 2?? Det är ju du som startat det hela och borde ju därför vara nummer ett, eller?

först på plats får sitta ned i mitten helt enkelt. Precis som på vilken bio som helst.

Här i Malmö har de i alla fall numrerade platser på biograferna så att man kan komma sist o ändå få sitta på bästa platserna. Kan man inte förhandsboka biobiljetter i Stockholm?

[ 22-12-2001: Meddelandet ändrat av: Petter Mårtensson ]

Hej Martin,
En helt omotiverad fråga i detta forum men det slog mig precis. ( Ja det tog lite tid) Varför är du medlem nummer 2??

Därför att administratörs-kontot alltid är nummer 1!

  • Oregistrerad
  • 2001-12-27 11:19

1
Bevaka tråden