Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

There's something in the air...

Tråden skapades och har fått 61 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2008-01-14 21:26

There's something in the air...

Senast redigerat 2008-01-14 22:18

Du funderade inte på att istället bara länka www.apple.com ??

  • Oregistrerad
  • 2008-01-14 22:09

Kan inte hjälpa att bilden inte skalas om.

Har skalat ned bilden och plockat bort en nedlåtande kommentar.

  • Oregistrerad
  • 2008-01-14 22:20

bugar o bockar

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-01-14 22:55

Jag tror det här blir stort... detta är ju en direkt uppmaning för alla som besöker sajten!

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2008-01-14 22:59

Vi har vår i luften, var har ni er?

jag har NO prov "in the air" Men visst fanken ska man sitta och kolla det imorrn. en fråga bara, går det streama sändningen medans han har sin keynote eller måste man vänta tills de lägger upp den som en QT fil?

Ursprungligen av Ipod_Lover:

jag har NO prov "in the air" Men visst fanken ska man sitta och kolla det imorrn. en fråga bara, går det streama sändningen medans han har sin keynote eller måste man vänta tills de lägger upp den som en QT fil?

Vill du ha video måste du vänta.

fasen då

nonstop refresh på keynote.se som gäller då?

Ursprungligen av Ipod_Lover:

fasen då

nonstop refresh på keynote.se som gäller då?

Själv väntar jag ut streamen, men det är ju vad man själv tycker...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-15 00:07

Fast...jag kommer ihåg för några år sedan då de hypade ett keynote ca 14 dagar innan med någon nedräkning. Var inget spektakulärt med det mötet tyvärr...

Jag tror alltid att jag ska ha styrka att vänta på filmen men det är lika kört varje år.

  • Oregistrerad
  • 2008-01-15 00:44
Ursprungligen av acke:

Fast...jag kommer ihåg för några år sedan då de hypade ett keynote ca 14 dagar innan med någon nedräkning. Var inget spektakulärt med det mötet tyvärr...

Jag tror alltid att jag ska ha styrka att vänta på filmen men det är lika kört varje år.

Kunde inte sagt det bättre själv. Jag brukar dock kunna hålla mig, men ibland (nästan spontant) så går man in på apple, 99mac eller macrumors och kommer på sig "Just faaan, spoiler!" och så stänger man snabbt som f-n.

Men när väl streamen kommer igång och alla 100.000.000 mac fans ska titta på steve jobbs som ser ut som en tecknad pixlar film med fyra färger, utan ljud och en 10fpm (Frames per min ) så blir det svårt och hålla fingrarna i styr när popcornen är slut

Fast är det inte bättre att vi håller detta i ryktestråden där det ändå diskuteras sedan tidigare?

Ursprungligen av Adrian B:

Fast är det inte bättre att vi håller detta i ryktestråden där det ändå diskuteras sedan tidigare?

JO! För tusan, skynda dig att flytta tråden dit - annars rämnar din världsbild!!!

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2008-01-15 09:27
Ursprungligen av tiger leap:

JO! För tusan, skynda dig att flytta tråden dit - annars rämnar din världsbild!!!

Ursprungligen av tiger leap:

JO! För tusan, skynda dig att flytta tråden dit - annars rämnar din världsbild!!!

Haha

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-15 11:45
Ursprungligen av tiger leap:

JO! För tusan, skynda dig att flytta tråden dit - annars rämnar din världsbild!!!

Kanske skulle bidra med lite mer här på 99 innan du bränner av sådana kommentarer. Speciellt mot någon som bidrar med så mycket.

  • Oregistrerad
  • 2008-01-15 12:07
Ursprungligen av acke:

Kanske skulle bidra med lite mer här på 99 innan du bränner av sådana kommentarer. Speciellt mot någon som bidrar med så mycket.

Man får en ganska bra uppfattning om dom övriga kommentarerna han skrivit...

Ursprungligen av tiger leap:

JO! För tusan, skynda dig att flytta tråden dit - annars rämnar din världsbild!!!

Förstår inte poängen med den spydigheten. Att slå samman trådar och hålla ihop diskussioner är inget jag gör för nöjes skull, om du trodde det.

Det handlar om att göra det bättre för alla på forumet. Att en och samma sak diskuteras parallellt i två trådar skapar bara förvirring och gagnar inte någon.

För min egen del skulle jag gärna slippa lägga tid på moderering överhuvudtaget, men det skulle ge ett sämre forum.

I just detta fall ville jag dock inte vara för snabb att slå ihop trådarna om det fanns en bra tanke till varför det är en separat tråd, därav att jag ställde frågan istället för att bara slå ihop dom.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-01-15 14:15
Ursprungligen av Adrian B:

Förstår inte poängen med den spydigheten. Att slå samman trådar och hålla ihop diskussioner är inget jag gör för nöjes skull, om du trodde det.

Det handlar om att göra det bättre för alla på forumet. Att en och samma sak diskuteras parallellt i två trådar skapar bara förvirring och gagnar inte någon.

För min egen del skulle jag gärna slippa lägga tid på moderering överhuvudtaget, men det skulle ge ett sämre forum.

I just detta fall ville jag dock inte vara för snabb att slå ihop trådarna om det fanns en bra tanke till varför det är en separat tråd, därav att jag ställde frågan istället för att bara slå ihop dom.

Det var ju på skämt!

När börjar spektaklet ikväll? Glömmer alltid bort det. 19.00 svensk tid?

Ursprungligen av Adzam 1:

När börjar spektaklet ikväll? Glömmer alltid bort det. 19.00 svensk tid?

18.00 svensk normaltid. 19.00 sommartid.

MItt trådlösa närverk har exakt det namnet sen några år tillbaka Bara så ni vet

Måste veta, kommer sitta på jobbet den natten med en sunkpc som inte klarar quicktime.
kommer det läggas ut i något annat format?

Ursprungligen av bisebusen:

Måste veta, kommer sitta på jobbet den natten med en sunkpc som inte klarar quicktime.
kommer det läggas ut i något annat format?

Med största sannolikhet, nej. Inte av Apple. Det dyker väl upp på Youtube vad det lider, dock.

Ursprungligen av Tussen69:

SteveNote Expo - the game
http://spil.kathart.dk/stevenote/index.php

Snyggt spel! Förlorade dock

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-01-15 16:49
Ursprungligen av Tussen69:

SteveNote Expo - the game
http://spil.kathart.dk/stevenote/index.php

smaka på den da!! hähä! http://www.speeleiland.nl/spel/op_de_computer.html

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-01-15 11:19

Ingen som vet na mer om nan livestream?
Tankte planera tiden sa att man kan se den sa fort som mojligt och kopa sin forsta mac...
Om det inte finns nan livestream nar ska man da banka sig vid datorn?

Ursprungligen av Ticko:

Ingen som vet na mer om nan livestream?
Tankte planera tiden sa att man kan se den sa fort som mojligt och kopa sin forsta mac...
Om det inte finns nan livestream nar ska man da banka sig vid datorn?

http://www.iphonealley.com/news/macworld-2008-keynote-live-video-stream

Bevaka tråden