Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker HD FW 800 att köra Logicprojekt från

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag ska köpa en extern hårddisk och de jag kollat på är Mybook Pro samt LaCie Quadra. Jag vill att de ska ha FW800, då jag förstått det som att detta krävs för att köra logicprojekt och program direkt från Hårddisken. Om det inte är så blir jag glad och nöjd.

Jag undrar nu om någon har en hårddisk att sälja eller har tips om andra hårdiskar som är bra. snygga och BILLIGA. Då blir jag glad. Annars blir jag inte glad.

Helluuu

  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-14 13:05

Det finns en triljard trådar om det. Sök lite.

konstigt, för jag sökte på det förut och hittade bara 2 intressanta trådar som inte gav mig så jättemycket.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-14 13:14
Ursprungligen av Augustgreen:

konstigt, för jag sökte på det förut och hittade bara 2 intressanta trådar som inte gav mig så jättemycket.

Sök lite mer.;)

  • Medlem
  • 2008-01-14 13:16

Sök på "800" i detta forum.

Idi Admin

Jag har denna (FW800/400/USB2) tillsammans med en Seagate Barracuda, tycker det funkar extremt bra! Ingen fläkt, tyst (i a f med Seagate-disken). Inga problem att spela in/upp massor med kanaler.

http://kullander.se/product.php?productid=16884&cat=486&page=1

kostar det inte mer när man köper chassi och lös disk?

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-01-14 14:53

Har 6 st. LaCie som snrrat klockrent i många år nu. Jag tror att det är ett lotteri - alla diskar är egentligen likvärdiga (ibland rent bokstavligt när man tittar på vad dom innehåller innanför chassit). Det handlar om att ha tur så att man slipper måndagsexen.

1
Bevaka tråden