Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HTC TyTN II och Mising Sync 4.02 (403)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Blev förbannad för 4 v sedan och slängde min nya Ipaq 6915 i väggen för den strulade som f-n. Köpte den nya TyTN II och nu är det MYCKET nära att denna går i väggen annu snabbare!!!

Får den INTE att upprätta en förbindelse med min MBP och OS 10.5 samt Missing Synk 4.02 (430) ( den senaste)

Är det NÅGON som får det att fungera:'(

Jag har TyTn och senaste Missing Sync samt OS 10.5 och har inga problem. Undrar vd kan det vara för problem

Varken på min MBP eller min Imac får dom kontakt !

Använder du USB eller Bluetoth ?!

OBS !! Löste det med detta program USB KILLER som ställer om USB:n till serial istället för RNDIS ( TCP/IP), fungerade klockrent !!

[url]http://www.smartphonefrance.info/download/USB...[/url

Senast redigerat 2008-01-14 01:30
  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-17 22:04

De senaste versionerna av MissingSync är ökända för att vara alfaversioner som Mark/Space kränger ut för att tjäna lite snabba pengar. Jag har själv försökt få tillbaka pengarna för den uppgraderingen jag köpte eftersom den blåvägrar synka med min TyTN men än så länge ingen lycka. En rekommendation är att kolla MarkSpace forum, tror inte jag någonsinn har sett så många arga och besvikna kunder på ett och samma ställe.

Ett tips är att testa SyncMate istället som är gratis och som faktiskt fungerar och som uppdateras ofta.

1
Bevaka tråden