Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte logga in på WOW. Hjälp?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så här är det. Jag har tre grabbar. Två av grabbarna spelar WOW på mac och den tredje på PC. Nu är det så att PC-grabben inte kan logga in i spelet, men det funkar att logga in på mac på samma konto. Nån som vet vad det kan vara för problem?

Hoppas ni inte tycker att detta inlägg är malplacerat för att det gäller strul på PC, men det är ju lite lustig att det funkar på macen

Kolla vilken patch de båda har och se till att de är samma. Kunde själv inte komma in förut för att jag hade fel version.

Chikuba, hur kollar man vilken patch man har?

ang. patchen ska du inte fundera över det. har du startat spelet sen ny patch har kommit ska den tankats ned och installerats på din dator. så alla datorer ska vara up to date om du har kört igång wow sedan i onsdags på alla 3 datorer.

Vilket ver. nr har den senaste patchen?

Mina grabbar har 2.3.2 (7741). Visst är väl det den senaste patchen?

jajjemen! det är det!

Kan det vara för knas då då? Mycket mysko.

Om man starta launcher så uppdateras den automatisk, ja. Annars inte. Kör nämligen på privatserver och vill inte alltid vara först med en ny patch då servern inte klarar det. Så, starta launcher så uppdaterar den, altså det funkar INTE alltid att bara starta wow

1
Bevaka tråden