Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Första bilden på Entourage Exchange?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Titta noga på bilen högst upp... Entourage ser lite underligt ut... kan det vara så det kommer se ut efter sommaren?
Entourage X

Nu var det länge sedan jag körde Entourage, men jag har för mig att man kan ändra hur ikonerna ska visas, och bilden som du hänvisar till visar ett av de sätten.

[ 13. mars 2003, 09:22: Meddelandet ändrat av: Massebasse ]

  • Oregistrerad
  • 2003-03-13 09:24

Metallskins verkar vara inne, ser säkert käckt ut på en Powerbook...

Utöver skinnet tycker jag det liknar det vi använder nu ?

  • Medlem
  • 2003-03-14 08:38

Brushed Metal är en plåga som enbart borde tillåtas i Apples egna program.

  • Medlem
  • 2003-03-14 13:28

brushed metal borde inte tillåtas alls. Iaf borde man alltid kuna välja bort det.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2003-03-14 13:28
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: eQ:
Brushed Metal är en plåga som enbart borde tillåtas i Apples egna program.

Det vete sjutton om jag ens tycket det borde tillåtas där...

/arvid

  • Medlem
  • Nacka
  • 2003-03-14 13:33

Och apples ursprungliga filosofi med att allt som kunde kopplas till fysiska tillämpningar skulle ha metallfärgen verkar ju vara som bortblåst... Kasst överhuvudtaget tycker jag. På vilket sätt har en browser med fysisk verklighet att göra(Safari). Och email? Ska det va kopplingen till vanlig post då eller??

Nä. Ner med metall-gränssnitt!!

/arvid

På SpyMac ryktas det om att Apple kommer att fortsätta med Metall-utseendet. Enligt ryktet kommer kommande version av Mail, precis som Safari och iCal förses med metall-skinnet.

"Apple?s Mail application will sport an interface similar to iChat and Safari in an upcoming version, according to recent information sent to Spymac.

The purported change would see the familiar brushed-metal interface as the front end to Apple?s free Mail.App ? the default mail client in OS X.
Other Apple products currently using the look include the entire iLife package; QuickTime; iChat and Safari.

According to one internal tester, the metal interface has appeared in previously seeded betas, suggesting that the Mail development team has toyed with the idea in the past.

Mail currently integrates with Address Book and iChat, with increased support expected."


[ 14. mars 2003, 13:46: Meddelandet ändrat av: Martin Belak ]

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-15 09:29

Entourage X finns att köpa nu !

1
Bevaka tråden