Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sakrecoer Industries

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-08 18:16

Hej!
Jag är en granne i 99musik huset! Jag knackar pa eran dörr för att kolla runt hoss er lite och berätta att jag precis blivit klar med min hemmsida som är byggd med et CMS fran http://drupal.org som jag starkt rekommenderar! Tänkte kolla med er om man kunde fa lite feedback angaende navigation osv... skulle vara hemskt trevligt!

samma stund tänkte jag ocksa proppa för firestats som jag just hittat till. http://firestats.cc/
grymmt bra upplaggda stats med login för acces och hela fadderullan....

Sen sa far ni ocksa ursäckta min daliga stavning... jag är svagt dislekslixkter och har franska som modersprak

här är hemmsidan:
http://reset.mxx.ch

Kräm eller spya?
jag kann ta all form av kritik! (iaf nästan..... VAD SA DU OM MIN MORSA?!?!?! )

Time Machine för arkiv ger dig 5 macar! Jag skrattade gott!
(Blev lite över att jag inte kommit på det själv!)

Jag gillar designen med nästan skrivmaskinsaktig seriftypsnitt. Eftersom den är så stor så är det inga problem att läsa.

Sedan är jag kluven. Dels gillar jag utseendet med texter dels höll jag på att missa bilderna, som jag gillade, eftersom jag inte läste allt på sidorna. Är det en tanke bakom? Bara de som verkligen läser "allt" ska få se bilderna? Annars kanske någon kunde få komma högre upp.

Navigeringen mellan sidorna fungerar utan problem

Länkningen till externa webbplatser - bestäm dig för om det ska vara nytt fönster för eller inte. Jag är oordodox så jag kan leva med vilket som - men jag vill ha det lika så jag vet när jag klickar om jag hamnar i nytt fönster (ny tabb för min del) eller i samma fönster och ska backa.

Vill du ha kommentarer på sidorna bakom inloggning för du göra som andra, skapa ett tillfälligt användarnamn/lösenord för oss

PS Vadå grannar?;) Jag trodde vi var ett och samma hus - själv hoppar jag runt på flera avdelningar annars skulle det bli rätt trist i längden. Så välkommen hit ofta

  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-08 21:22

Tack sa hemskt mycket!! för din konstrultiva kritik och varma välkommnad!
ja.. vi är väl i samma hus... kanske borde ha sagt att jag kommer ifran kälarvaningen eller replokalen i huset.. Det är nog en av dom första gangerna jag kommer in pa webb vaningen (kanske är tak vaningen där alla antenner finns?)

Det tog ett tag innan jag förtod det där med bilderna, men du syftar pa den här sidan vad? Mycket bra förslag att lägga bilderna mellan paragraferna!

Sen sa kanske jag kann trösta dig med att "time machine" sidorna är helt hand skrivna och inte använder drupal alls... det är min gammla portfolio och den ligger alltid ett ar efter ( var ifran timemachine namnet det är sa jäkla jobbigt att göra varenda sida.... :/ hehe )

"Länkningen till externa webbplatser - bestäm dig för om det ska vara nytt fönster för eller inte." Tack det hadde jag helt missat! och det ska fixas! klart det ska öppnas ett nytt fönster! annars simmar väl fisken bara bort? En bättre teori nagon?

eftersom ni kommer fa tillgang till flera ars arbete i mp3 helt gratis känns det ganska rätt att be er registrera här. vem som helst kann skapa konto pa min sida... det krävs bara en email. igentligen utan nagon somhelst mailkontrol... men jag skickar mail och kollar vem e vem och bara nÄr jag far svar kan det bli riktigt interaktivt..

men till alla lat maskar som inte respekterar konstnärers arbete:
user: 99or
pass: datormaskin

för feedback är ju värdefull trots allt!

tack pa förhand!

/Set

  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-08 21:31
  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-10 17:51

nähä....
ingen som vill titta pa baksidan?

user: 99or
pass: datormaskin

  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-12 04:01

bara för att testa la jag in ett litet forum...
mycket fiffigt packet detta drupal.org

fortfarande ingen mer som orkar titta runt lite och tycka till?

1
Bevaka tråden