Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är den medföljande tyglappen till?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kanske är helt vimsig nu, men till iMac så följer det med en liten kvadratiskt ihopvikt svart tyglapp med en Apple logga på. Vad tusan är den till?

Trodde först det var någon märklig designpryl från Apple för att lägga orginal DVDerna i men det funkar ju inte.

Min nästa teori är en rengöringsduk till skärmen (konstigt material dock)

Vet någon vad det är?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-03 21:26

Korrekt. Det är till din skärm. Det enda dumma är att man inte får med sig en ficka eller påse till den. Den samlar nog inte på sig något skit i byrålådan!

Man fick med en likadan till iPhone och till nya tv´n...ja massor saker som skall putsas följer det med en.

Hehe, då var min andra gissning rätt då.
De borde ha ett namn på den typ,
iDuster eller iScreenClean så tröga som en annan fattar inte bara en applelogga

Tack för snabbt svar

tror det är till din mighty mouse som följde med datorn för att rensa kulan om det har fastnat skräp där.

jag kan ha fel, men enligt apple så läste jag nånstans att den är till att rengöra just det.

Ursprungligen av Ipod_Lover:

tror det är till din mighty mouse som följde med datorn för att rensa kulan om det har fastnat skräp där.

jag kan ha fel, men enligt apple så läste jag nånstans att den är till att rengöra just det.

Nej, den följer med MacBook t.ex. Och då följer det inte med någon mus. Annars funkar microfibertrasor ypperligt till det mesta. De har dessutom blivit otroligt billiga.

1
Bevaka tråden