Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSightkopia.

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2007-12-22 22:00

För alla som vill ha en webcam som liknar iSight

  • Medlem
  • 2007-12-23 00:03

140 dollar! Det var inte dåligt för nåt så fult och onödigt!

håller med. riktigt dålig budget kopia! priset garvar man även åt!

  • Medlem
  • 2007-12-23 00:53

Nu får ni väl ge er? Så kass var den väl inte? Ser väl bra ut? Ganska bra specar var det väl också.
Eller missar jag nåt?

Ursprungligen av Baron:

Nu får ni väl ge er? Så kass var den väl inte? Ser väl bra ut? Ganska bra specar var det väl också.
Eller missar jag nåt?

Specarna var väll inget spec hurra, då jag hade en 2.0 mpx till min pc som kostade mig hälften av priset. sen tycker jag inte den var snygg. hatar blanka prylar, då jag tycker de ibland ser plastiga ut i ljus och fingeravtryck osv fastnar, även foten är grotesk.

detta är dock bara min åsikt.

Vill inte säga för mycket om själva apparaten då jag inte testat den. Ser väl ok ut, men kanske lite bättre med matt finish istället för högblank? Plaststativet ser dock lite mindre bra ut. (mina åsikter bara...)

Sidan som försöker sälja produkten har jag dock fler åsikter om. Exempelvis "MAC" på lite för många ställen", "click here" som inte är länk och lite apostrofer som trillat bort här och där. Sen att både "mics" och "facetracking" är "inbuilt". "Inbuilt" har jag aldrig sett som ord i Engelskan någonsin tidigare, men jag kanske har sovit för mycket på Engelska-föreläsningarna? Undrar sen också om den verkligen får rätt exponering varje gång. Tycker bara att det verkar som de lovar lite för mycket, som kameran antagligen inte klarar att leva upp till.

Eller missar jag också nåt?

Notera att det är 140 australienska dollar, vilket ger ca 780 kr eller så. För ett par hundralappar till får man en begagnad iSight, vilket i och för sig är överpris också. Men marknaden bestämmer...

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2007-12-29 16:11

Jag fattar fortfarande inte varför man gör fula grejer när man kan göra snygga grejer - utan att det kostar mera. Detta är ett mysterium.

Ursprungligen av mjg:

Jag fattar fortfarande inte varför man gör fula grejer när man kan göra snygga grejer - utan att det kostar mera. Detta är ett mysterium.

http://goflorp.blogspot.com/2007/11/hur-mycket-man-n-kammar.html

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-29 17:45

alla har olika smak?

Ursprungligen av 20hz:

alla har olika smak?

Nope

De flesta har dålig smak

1
Bevaka tråden