Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Apple Works ...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Senaste året har jag läst några korta rykten om en ny, upphottad Apple Works. Men mer än så har i alla fall inte jag lyckats hitta. Är det någon som vet mer? Ni kanske sitter och trycker med en beta ...

Jag VILL ju gärna ersätta M$ Office med Apple Works, Mail och iCal.

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2002-12-17 17:45
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Massebasse:
Jag VILL ju gärna ersätta M$ Office med Apple Works, Mail och iCal.

Tja, det är väl bara att ersätta Office, behövs väl ingen ny version för det Kör själv Appleworks istället för Office sedan länge, om bara Apple hade velat sälja en licens för Appleworks-PC så hade Office åkt ut från jobb-pc:n också...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2002-12-18 08:31

Fanns det inte en PC version av Apple Works tidigare?Har iallafall för mig det.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: iBjorn:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Massebasse:
Jag VILL ju gärna ersätta M$ Office med Apple Works, Mail och iCal.

Tja, det är väl bara att ersätta Office, behövs väl ingen ny version för det Kör själv Appleworks istället för Office sedan länge, om bara Apple hade velat sälja en licens för Appleworks-PC så hade Office åkt ut från jobb-pc:n också...

Nja, jag är ute efter integreringen mellan programmen. Förutom de tre programmen ovan ska givetvis Adressboken vara med.

  • Oregistrerad
  • 2002-12-18 15:12
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Ariel:
Fanns det inte en PC version av Apple Works tidigare?Har iallafall för mig det.

Jag läste nåt om det i tråden "Apple Svarar". Om jag inte minns fel så fanns det ett AppleWorks för Windows - i USA.

Nu när jag kollade hittade jag Windowsversionen på ApplestoreUSA for Education. Fanns inte på svenska Applestore alls.

- Emil

1
Bevaka tråden