Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej på er!

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Södertälje
  • 2007-12-28 08:34

Då har man äntligen hittat hit!

Jag har kört och missionerat Mac sedan 5-årsåldern, men har tyvärr inte alltid haft tillgång till de senaste Apple-apparaterna - hade ett glapp mellan Performa 5400 och PowerBook G4 Alu .

Dock har jag haft förmånen att jobba på en arbetsplats där Macen levde kvar ända till 2005, så en del "hands-on" har det blivit genom åren.

Just nu pluggar jag juridik, men har sedan tidigare läst 30 p företagsekonomi och 30 p nationalekonomi.

Vad jag gör om dagarna:

- Studerar vid Stockholms Universitets juridiska institution.
- Arbetar som konsult (controller) inom en stor kommunalägd koncern.
- Spelar på mina tre gitarrer, med sviktande resultat.
- Skådar fågel när vädret tillåter.

Min PowerBook använder jag främst till följande:

- Studie- och arbetsrelaterade grejer (uppsatser och kalkyler).
- Skriva, surfa, och musiklyssning.
- Spela spel (mycket WarCraft III blir det).
- Spela in musik i Garageband.
- Organisera med iCal och synca med mina iPods och min mobil.

Vad jag kan bidra med till detta forum:

- Excel- och Word-frågor.
- Gitarrinspelning i Garageband.
- Spelrelaterat.
- Juridiska frågor.

Detta kommer jag antagligen behöva hjälp med:

- Nätverk och Internet. Har ofta problem med min ADSL-uppkoppling.
- Integration med Windows.
- iPod-moddning.

Det var nog alles! Vi hörs!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-12-28 08:47