Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny ACD snart? Prissäkning?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Sitter här och har haft en riktigt trevlig jul. I ett av paketen fanns en fin 23" ADC, som det kliar i fingrarna att sätta upp och installera...men samtidigt så är det ju nästan dax för nytt Apple event. ACDn är på öppet köp, så frågan är om jag ska lämna tillbaka den.

Kommer det en ny modell eller en kraftig prissänkning om 14 dagar känns det ju riktigt trist...

Vad tror ni, kommer det en uppdatering eller prissänkning?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-25 21:18

Ja, det har ju ryktats lite om det och skärmen har ju hängt med ett tag. Om du absolut vill ha det senaste så kan du ju lämna tillbaks den. Kommer det inte något nytt sedan så kan du ju köpa den igen...

Sen är det ju en grymt bra skärm som är riktigt snygg, så jag undrar om inte jag skulle behållt den.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-25 21:46

Jag väntar själv på att de släpper en ny skärm, eftersom jag läst att det snart är dags. Däremot säger de som vet sådana saker att MacWorld sällan är platsen där Apple presenterar sina proffessionella produkter. Dessa skärmmar är en sådan produkt. Vi får väl se vad som händer, fast MacWorld är lite längre än 14 dagar bort... Spännande.

Jag struntade i vilket och packade upp min nya skärm! Den är riktigt nice även om den är jäkligt dyr...men när det var en julklapp är det svårt att säga så mycket mer än tack

1
Bevaka tråden