Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone – just for fun?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2007-12-22 11:18

Hej,
någon som läst detta:

http://innovationjournalism.blogspot.com/2007/09/iphone-is-not-pda.html#comments

?

Har han en poäng, eller har han bara missförstått/dissat Iphones GUI?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2007-12-22 11:47

Jag är nog dum men jag fattar inte ens vad det är han ser som ett problem...:confused:

Om jag förstått rätt menar han att man måste kunna köra backup på iPhone eftersom den innehåller unikt data (data som inte finns någon annanstans). Men, blir det inte backup när han synkar med datorn...? (eller är jag för trött för att förstå?)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-23 00:34
Citat:

The iPhone therefore requires backup, in order to protect that data if the sync fails.

Eh? En sync är ju en backup. Varför skulle en sync fallera men inte en backup? Varför vill han skilja på detta?

Citat:

One possible option: if Skype will port to iPod touch, that has WiFi capabilities, there’s no real need for an iPhone.

Det vore en fantastisk bedrift med tanke på att en iPod touch inte har en mikrofon.

[QUOTEDet vore en fantastisk bedrift med tanke på att en iPod touch inte har en mikrofon.[/QUOTE]

HAHAHA

Ursprungligen av pesc:

Det vore en fantastisk bedrift med tanke på att en iPod touch inte har en mikrofon.

Den har inte det inbyggt nej, men det går bra att koppla in en mikrofon via dockkontakten.

1
Bevaka tråden