Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Enheten/telefonen matades inte ut på rätt sätt.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har just invigt grabbens nya mobil, en Sonyericson W200i. Den har inbygd "Walkman" och ansluts till datorn med USB-kabel. När vi drog ur USB-sladden ur telefonen kom en varningsruta på datorskärmen om att enheten inte matades ut (eller avslutades?) på rätt sätt, data kan gå förlorade etc. Vi hade matat ut på vanligt sätt genom att klicka på pilsymbolen i Finder. På telefonens skärm stod det dock att det var ok att dra ur sladden. Är varningen i dator något att bry sig om?

Jag har sett en liknande sak på en K800 som aldrig gick att avmontera på rätt sätt, utan slutade alltid med den där varningen. Vanligtvis ska man akta sig för varningen (drar man ut en enhet utan att avmontera den finns en risk att det skrivs till enheten precis när man drar ut den och därmed riskerar man datakorruption) men i detta fall ignorerade vi det. Om samma gäller för ert fall vet jag inte, men det låter liknande iaf.

K800i även här med samma problem. Jag har ett minneskort i telefonen så det blir två enheter på skrivbordet. Oberoende av vilket jag börjar avmontera, om jag tar dem ett och ett, så får jag varningen på den sista.

också fått fram detta.
dock så hotar den mig något "du måste mata ut den i fortsättningen". oh yeah? make me! =D

1
Bevaka tråden