Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

krämtransporterarna är fula!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För H*lvetE, när uppfinner nån det sladd-lösa hemmet?!?

Jag har en sån agg mot sladdar, de måste ju vara med överallt, en hit, tre dit, två på tvärsen...#%&"#

Hur vore det med ett tunnt nät i tapeter och golv, å sen bara ha nål-kontakter på grejerna, bara att trycka till mot underlaget så hade man kräm i maskinerna!?

Varför kan dom inte bygga in Bluetooth i ALLT?

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2002-11-29 14:59

En sak som jag ibland saknar(och som finns på en del stereos eller datorer) är möjligheten att koppla grejorna i serie efter varandra, på något sätt blir kabelhärvan lite mer överkomlig när man kopplar strömmen till datorn och sedan pluggar man in bildskärmens ström i datorn.

Sedan hade det varit bra om någon hade kunnat standardisera någon form av lågspänning, jag är så erbarmeligt less på alla dom där små strömadaptrarna/transformatorerna som följer med varenda elektriska pryl man köper idag.

Jag har förspråkat trådlös el sedan Airporten kom.
Varför kan ingen uppfinna det?

  • Medlem
  • 2002-11-29 15:19

Det går...ryssarna försökte på 70-talet vill jag minnas, det är väl mest det att man dör om man råkar gå mellan överföringspunkterna.

Äsch, vi gör organiska datorer istället som drivs av fotosyntesen.

Gäller att man vattnar ordentligt bara... och, just det, man har inbyggd vattenkylning.

Ciryon

Mmm, högeffektiv mini-solcell kanske, å laser kors å tvärs i lyan?
Sensor som bröt de ev. farliga energistrålen om någon kom för nära...
Å flera alternativa "laservägar" så inte datorn slocknade bara för att man gick förbi.

Pengar finns att tjäna på detta, den saken är klar.
För en fungerande komplett lösning för alla mina elprylar så skulle jag kunna betala en rejäl slant.

*inser att tråden hamnade i alldeles fel forum*

:rolleyes:

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2002-11-29 21:00
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: kitesurf:
*inser att tråden hamnade i alldeles fel forum*

:rolleyes:

Vem vet, Apple kanske har det på gång till expot

  • Avstängd
  • 2002-12-04 23:47

"Med en fis kommer man långt"

Fotosyntes låter ypperligt, får ta in hundarna i rummet så kan jag ha extra många datorer på

1
Bevaka tråden