Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Buffer underrun vid Dvd-brännng i Toast

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har problem att bränna en dvd med toast. Får "buffer underrun" problemet. När jag försöker gå in i inställningar och kryssa i den rutan så går den inte att markera. Vad gör jag för fel då??

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2007-12-09 19:13

Vilken version av Toast har du?

Om det är Toast 7 du har så funkar den inte i Leopard, ba såru vet. Jag kontaktade deras support, och de sa att de ska släppa en uppdatering snart, trots att Toast 7 inte officiellt stöds av Leopard.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2007-12-09 19:44

På viket sätt funkar den inte? Har precis startat upp under Leopard har dock inte testat att bränna.

Ursprungligen av onnyt:

På viket sätt funkar den inte? Har precis startat upp under Leopard har dock inte testat att bränna.

Man får nåt "Code Error". Det går helt enkelt inte att bränna. Inte på min MacBook i varje fall.

Det löste sej. Jag har toast 6, och installerade om det och sen gick det att kryssa i rutan och bränna dvd:n utan problem. Återstår att se om det är problemfritt att titta på också....

Toast 8 uppgradering

Jag kör toast 8.01 under leopard på en PowerBook G4. Varenda gång jag startar så kommerr det upp. Download update 8.03 och så gjorde jag. När man intallerat 8.03 och fyller i (idiotiskt att man måste) regnr så lyser rutan i sista momentet inte upp, trots att nr är rätt. Jag får ominstallera 8.01 och då funkar allt igen och jag bbehöver inte ens fylla i regnr. utan bara ett tsi kommer automatistk och programmer startar av sig själv.Vad är fel?

...och efter att man installerat 8.0.3 så tar all omkodning 10ggr så lång tid...
Det går som upp till röven i frusen sirap att konvertera AVI till DVD-video osv.

Men det bränner iaf... det är väl ett plus ...

Som sagt var, det kommer uppdateringar.

Nu har v7.1.3 kommit.

1
Bevaka tråden