Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spel i BootCamp fungerar inte

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag införskaffade mig nyligen en iMac 20" 2.4ghz med 3GB minne.
På denna har jag nu installerat windows via bootcamp för att testa lite windows-spel.
Alla drivrutiner är installerade från Leopardskivan och allt flyter på grymt fint, men inga spel vill starta.

Spelen kommer till "splash-screenen" i början som sen stängs ner, efter detta händer ingenting.
Någon som vet vad som kan vara fel? Går det att uppdatera drivrutinerna ytterligare efter leopardskivan?

Tack på förhand.

Har du installera Bootcamp drivarna eller dom riktiga drivarna? Om det är bootcamp drivarna så förstår jag att det inte går.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-12-15 16:49

har absolut inga problem med min iMac 24" Alu 2.4Ghz 3gb, la bara in bootcamp drivisarna och allt fungerade direkt... COD4, CIv 4 fungerar perfekt iaf...

Dom borde fungerar bra, jag har dock aldrig testa dom nyaste drivaran från bootcamp, men det är dock att rekommendera att installera dom från ATI.

Skumt detta, installerade BootCamp-drivarna igen (för tredje gången) och nu går allt som en dans.
Call of duty 4 flyter på bra med skaplig graffe.

1
Bevaka tråden