Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes spelar inte upp hela låten

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2007-12-12 18:46

Hejsan

Jag har vissa problem med några av mina nya mp3 låtar. När jag ska spela upp dessa i itunes så spelas de bara upp allt från 5 sec till några minuter. Jag kan inte "spola" låten utan det är precis som om itunes har bestämt sig för att inte spela hela låter.
Om jag väljer att spela den i finder så funkar den klockrent.

Vad kan det vara för problem?

  • Medlem
  • 2007-12-12 19:47

Kolla Info/Alternativ på låten och se om det finns info om ifall låten ska kapas vid uppspelning.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2007-12-13 10:17

hej, tack för ditt svar.
Nej, inget konstigt under info. Jag har jämfört med både "strul-låtar" och fungerande låtar.

Helt galet skumt..

  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2007-12-13 10:50

Jag har haft samma problem med någon enstaka låt (dock gick det att snabbspola). Jag installerade om Itunes och då försvann problemet.

Jag har samma problem: Det gäller vissa nyligen tillagda låtar. Jag kan spela upp dem i Findern, men i Itunes spelas 10-20 sekunder i början upp, medan förfluten tid-indikatorn snubblar fram till slutet. Enligt Finder är filen 6,5 MB, enligt Itunes bara 504,6 KB. För mig tycks det ha funkat att manuellt droppa filen i Itunesbiblioteket, men eftersom jag låter Itunes hantera biblioteket trasslar det till det...

1
Bevaka tråden