Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

InDesign CS3 kraschar i Leopard

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis installerat Leoparden utan problem, förutom att ID CS3 inte går att starta. Kraschar vid uppstart.
Vad jag förstått är det inget ovanligt problem där det egentligen inte finns någon lösning på än (Adobe ska tydligen släppa en uppdatering i januari). Men frågan är hur vanligt det här felet är, finns det någon som fått det att funka och i så fall hur?
Alla andra CS3 program funkar fint. Tack och lov så har jag inte tagit bort CS2 från burken än...

Jag hade samma problem med att InDesign krachade vid start, men inte de andra CS3-programmen. Ominstallation av hela paketet löste problemet här...

Har samma problem, tänkte jag skulle lägga in det på nytt för att se vad som händer.
Rekommenderar ni att jag lägger in hela paketet (Premium), eller bara installerar om Indesign?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2007-12-10 13:21

Jag testade att bara instalera om Indesign och det funkade inte.

Jag prövade först att installera om endast inDesign, sedan hela CS3. Tyvärr funkade inget av dem för mig.

Läste att det är för att ni installerar en nerladdad version som inte är up-to-date. Ajabaja!!! Testa med en äkta installationsskiva så funkar det (se till att avinstallera allt vad adobe heter först, jag sökte t.o.m. på "adobe" å trashade allt... )

1
Bevaka tråden