Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flytta kontakter från en identitet till en annan i MSN

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ett hotmailkonto med i dagsläget en enda funktion, och det är att jag har alla mina kontakter på Msn där. Nya live hotmail fungerar väldigt dåligt tycker jag, har blivit oändligt plottrigt och fult så jag tvärvägrar att använda det.
Så jag tänkte att jag gör ett nytt msn-konto men vill flytta över alla mina kontakter från inloggningen via mitt hotmailkonto till ett nytt msn konto med t.ex. min gmail adress.
Finns det något smidigt sätt att fixa detta på?

Du ska inte behöva flytta över några kontakter alls. Det som du behöver göra är att ändra adress till din msn från den gamla hotmail till den nya gmail som du skapar och ställa in att det är den som är din msn adress.

Jag har gjort detta själv då jag bytte från en onödig hotmail adress till min nuvarande. Hur du går tillväga finns någonstans på msn:s sidor. Det var dock att hitta informationen på msn:s sidor, men när jag väl fann den var bytet gjort på några minuter..

Till och börja med se om följande sida kan vara till hjälp: https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?lc=1033

1
Bevaka tråden