Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Splitta iPhotobibliotek

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2007-12-01 10:43

Skulle vilja ha två bibliotek, det ena lokalt och de andra på servern och sen kunna flytta över bilder mellan biblioteken och även kunna bläddra i båda samtidigt, är detta möjligt?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-12-01 10:53

Tips till nybörjaren

Hej. I dag i detta nu går jag nyduschad till iAffären för att hämta min uppstressade iMac som jag beställde för 14 dgr sedan.
Till nu har jag varit PC.
Jag tar emot ditt bästa iTips, obs bara ett, för mitt kommande liv ska bli så bra som möjligt. Jag har hängt några timmar i iAffären för att lära mig så mycket som möjligt innan iMacen står här framför mig där nu min bärbara PC gör en sista insats med dessa rader.
Nu går jag...

  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-12-03 12:29
Ursprungligen av alda99:

Hej. I dag i detta nu går jag nyduschad till iAffären för att hämta min uppstressade iMac som jag beställde för 14 dgr sedan.
Till nu har jag varit PC.
Jag tar emot ditt bästa iTips, obs bara ett, för mitt kommande liv ska bli så bra som möjligt. Jag har hängt några timmar i iAffären för att lära mig så mycket som möjligt innan iMacen står här framför mig där nu min bärbara PC gör en sista insats med dessa rader.
Nu går jag...

ett bra iTips är nog att starta en egen iTråd istället för att kapa en som handlar om nåt helt iAnnat

Senast redigerat 2007-12-03 13:50
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2007-12-03 12:25

Någon som har svar på min fråga?

Ursprungligen av Bergarn:

Skulle vilja ha två bibliotek, det ena lokalt och de andra på servern och sen kunna flytta över bilder mellan biblioteken och även kunna bläddra i båda samtidigt, är detta möjligt?

http://www.fatcatsoftware.com/iplm/

Det finns säkert fler program. Googla på "iPhoto multiple libraries"

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2007-12-04 12:37

Tackar
iPhoto Library Manager verkar ju lösa mina problem

1
Bevaka tråden