Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple köper AMD...

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-11-21 08:53

Men gudars...

  • Medlem
  • 2007-11-21 09:02

Vill minnas att det var en anka (eller räv). Dom var tvungna att ta tillbaks ganska omedelbart.

Ursprungligen av celle:

Vill minnas att det var en anka (eller räv). Dom var tvungna att ta tillbaks ganska omedelbart.

Ja, mitt under inslaget så rättar de sig själva. "It's not Apple. Let's just correct ourselves. It's not Apple..." kommer efter ca 1 minut.

Tycker den där var riktigt bra.. Tur att folk har koll

Finns det 1 företag apple skulle köpa vore det Nintendo...

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-12-02 10:52
Ursprungligen av el gringo:

Finns det 1 företag apple skulle köpa vore det Nintendo...

Ja det ligger ju verkligen i linje med deras enorma intresse för spel.

jo - sant men det kanske det är därför också? kan apple fortsätta stå utanför spel-industrin?

Ursprungligen av Jogin:

Ja det ligger ju verkligen i linje med deras enorma intresse för spel.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-12-02 19:54
Ursprungligen av el gringo:

jo - sant men det kanske det är därför också? kan apple fortsätta stå utanför spel-industrin?

Varför skulle de inte kunna hålla sig utanför andra industrier än de som de redan är inblandade i? Det är ju inte så att Apples framgång har någonting överhuvudtaget att göra med spel.

För dem som inte orkar se filmen, misstaget kom för att de trodde sig höra "Apple to buy AMD" när det egentligen var "Arabs to buy AMD"

Man hör verkligen vad man vill höra!

Ursprungligen av akerstrom:

För dem som inte orkar se filmen, misstaget kom för att de trodde sig höra "Apple to buy AMD" när det egentligen var "Arabs to buy AMD"

Man hör verkligen vad man vill höra!

Arabs? Det är klockrent "apple" de säger.

Edit: okej, fattar nu när jag såg hela klippet. "Abu Dubai" blev "Apple to buy".

Krig och porr lär visst vara lukrativt, varför inte kliva in där också? "If you can't kill them, fuck them" som vi brukar säga här i stan

ok - "jag ger mig" - men det var väl mer...om Apple skulle köpa något "stort företag" - så kunde det ju va Nintendo eller SAAB?

1
Bevaka tråden