Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Subwoofer till Imac Alu

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har börjat vänja mig vid de inbyggda högtalarna i imac'en. De är inte jättebra, men duger. Har dock lekt med tanken att försöka koppla en subwoofter till imac'en för lite mer fart. Förr funkade det ju tydligen med iSub, men det verkar inte längre stödjas av Leopard.
Finns det någon annan lösning där man kan koppla in en subwoofer, och samtidigt behålla sina gamla inbyggda högtalare som aktiva?

Själv kör vi med Harmon Kardons högtalarsystem (den med iSub) i Leopard. Den med USB som har några år på nacken. Och det funkar fint.

  • Medlem
  • 2007-11-30 13:03

Jag tror att det skulle vara värt att helt enkelt använda en separat en 2.1-lösning om du vill ha ett riktigt ljudlyft, de inbyggda högtalarna duger väl till youtube, men där drar iaf. jag gränsen..

Jag har försökt snygga till det med EQ:n i iTunes, men det hjälper inte mycket. Burkigt var ordet.

Vill man ha snygga högtalare kan man ju prova bl.a. de här som jag tycker är riktigt fresch.

Själv funtar jag annars på en s.k. media extender för att lyssna genom vardagsrumsstereon.

Jag använder svarta Logitech Z-4. De passar bra till och låter bra.

KAn bara instämma logitech Z4 är gott ljud till vettig peng, inga hifi grejor men låter i mina öron helt okej!!

1
Bevaka tråden