Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har lyckats tappa mitt orginalheadset. Var köper jag nytt?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-11-09 16:49

Jag lyckades tappa mitt vita orginalheadset till min iPhone igår, så är således på jakt efter ett nytt i detta nu...

Jag tittade in på apple.com, och visst, där finns det ju, men finns det något företag i Sverige som säljer dessa (eller kanske någon här som vill kränga just sitt exemplar)?

Tack på förhand!

Jag kommer få ett extra i slutet av nästa vecka. pma mig!

  • Medlem
  • Östersund
  • 2007-11-19 15:14

Jag behöver också ett par, kan någon kanske kränga sitt par? ;D

  • Medlem
  • 2007-11-20 09:16

ifun.se har vad jag vet.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-11-20 09:47
Ursprungligen av Raste:

Jag behöver också ett par, kan någon kanske kränga sitt par? ;D

Jag avvaktar med köp till jag ska över till NY nästa gång, så svantet ovan har nog sina kvar..

Någon som har en länk där man kan beställa originallurar? Polarn trampade sönder sina

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-11-26 17:05

Jag blir förvånad att folk ens betalar för de skitlurarna, att de följer med telefonen är ju en sak. Om jag skulle köpa nya skulle det definitivt inte bli orginallurarna som milt uttryckt låter skit. Jag använde dom i morse då jag lyssnade på iPod påväg till jobbet, har inte införskaffat adapter än så jag kan ansluta mina AKG K24P till den.
Orginallurarna kan kanske duga till att prata i telefon med, men iphone är ju mer än en telefon. Jag hoppas nån släpper ett par bra öppna lurar med mic som är anpassad för iphones, för själv är jag inte anpassad för in-ear-lurar

ifun.se har ju testat dessa, http://www.ifun.se/horlurar-v-moda-vibe-duo/
mkt dyrare än orginal men då får man en helt annan upplevelse då man lyssnar på musik skulle jag tro.

Jepp, jag köpte ett par V-moda iPhone lurar och dom låter MYCKET bättre än orginal lurarna...
Skulle aldrig i livet betala för orginallurarna, låter skit helt enkelt.

Jag köpte en Shure Music Player Adapter för 40 buckaroos, den ger mig mick och fjärrkontroll och ett uttag, kolla in den. Men jag tycker inte det är speciellt behagligt att prata i telefon med in-ear pluggarna (Shure e2c), det låter burkigt och äckligt i huvet på nåt sätt. Då föredrar jag det slimmade och supersmidiga headsetet som följde med, jag älskar den lilla vita micken/knappen.

Jag har ett originalheadset att sälja, knappen funkar tyvärr inte, men micken funkar. 200 kronor. PM:a mig.

1
Bevaka tråden