Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tillökning i familjen

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2007-11-24 11:50

Köpte en Mac Book 13/2.0 igår. Fungerar som ersättare för min nu gamla Titanium Powerbook. Trevlig maskin som komplement till min Mac Pro och min Mac mini. Frågan är om jag ska sälja den sen när jag skaffar kontor och behöver en bra mac

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-11-24 15:29
Ursprungligen av studiox:

Frågan är om jag ska sälja den sen när jag skaffar kontor och behöver en bra mac

Syftar du på din nya MacBook? Det beror på om du behöver mer prestanda på laptopen när du skaffar kontor. Men de senaste MB har ju bra prestanda. Du har ju en bra stationär dator, som du kan göra de allra tyngsta grejor. Eller vill du ha möjlighet till ungefärlig prestanda stationärt som på resande fot?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-11-24 15:41

Varför är inte din Mac Pro en bra Mac? Och behöver du sälja av något är det ju kanske lättast att sälja den långsammaste datorn, vilket jag tror blir Minin i det här fallet.

  • Oregistrerad
  • 2007-11-24 16:39

Klart jag syftar på min nya MacBook.

Min Mac Pro har jag hemma och den har jag inga planer på att flytta till kontoret! Min Mac Mini använder jag som leksaksdagar till min plasma, och den har jag inga planer på att sälja heller. Min mini är såklart snabbare än min Titanium, men den lär jag inte få mycket för om jag säljer

Jag vet såklart inte om min 2.0 Macbook "duger" som jobbdator, men det får väl tiden utvisa

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-11-24 18:07

Ok. Jag kan bara spekulera, eftersom jag inte vet vad din tilltänkta jobbdator ska klara av. Men som du själv skriver, det återstår att se.

1
Bevaka tråden