Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logitech Control Center uppdaterat. . .

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2007-11-21 06:42

De senaste versionerna (2.2.x och 2.3.x) har inte ens hittat min Logitech-mus (MX310). Så jag kör kvar på 2.1.4, och den fungerar alldeles utmärkt i Leopard.

Men den här nya (2.4.0) ska självklart testas.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2007-11-21 11:42

Härligt, tack för inlägget!

Vet inte vad jag har för version på mitt Control Center i Tiger, men den hittar ingen mus iallafall. Felsökaren är inte mycket till hjälp heller. Skulle vilja ställa in höger/vänsterknapparna på scrollhjulet.

Ska testa med den nya versionen...

Ursprungligen av rikard.agren:

Ska testa med den nya versionen...

Om det inte funkar med den nya:
Prova att hitta 2.1.4, ladda ner den, kör avinstalleraren, och installera sedan 2.1.4. Den har funkat perfekt för mig, både i Tiger och Leopard.

Den nya fungerar klockrent för mig.
Mini PPC 10.4.11

Laddade hem nån version för ca 1 veckan sen o den fungerade i 10.5, kanske var den nya de också. Har en MX1000

Nu har jag också laddat ner och installerat. Fungerar perfekt med en MX310 på 10.5.1.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-11-21 20:53

Kan man på något sätt få den att sluta starta sig själv och påpeka att den vill uppdatera sig? Program ska veta hut.

Hör kanske inte hit men... jag fick en kernel panic nyss, tokhängning. Efter tvångsomstart funkar det inte att klicka med rullhjulet på min LX5

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2007-11-26 23:01

Fungerar på Leopard och MX Laser Cordless Mouse. Vilket inte förra utgåvan gjorde. (Blåtand och LCC fungerade inte ihop)

MDD Dual 1GHz, DBT-120 D-link Blåtand.

1
Bevaka tråden