Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppladdade filer Comhem = 0kB !!! :(

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-11-17 11:50

Får spatt på Comhem snart (om nu problemet ligger där)

Försöker tanka upp några bilder från Lightroom, både via programme samt genom att expoertera och tanka upp via FTP program. Transmit i mitt fall. Filerna HAR info när de lämnar min dator, men när jag kollar på de uppladdade filerna så innehåller de ingen information - och syns då såklart ej heller på nätet.

Vad f*n e detta? *morr*

http://web.comhem.se/spacedebree/photos/filip/

/Fredrik

  • Medlem
  • 2007-11-17 11:53

Nej men....ser nu att ALLA filer jag tankat upp som hör till webbsidan med bilderna är på 0kB! Vad är det som händer?

/Fredrik

Vars laddar du dom nånstans? Kanske kan va mottagande ftp-server som är trasig?

  • Medlem
  • 2007-11-17 12:20

Ringde just ComHem och fick prata med en kille där. Han kunde tyvärr inte lösa det just nu, men skulle återkomma till mig. Så lustigt bara...till och mer när filerna är *uppladdade* så står det att de innehåller info. Men när jag kör en refresh så ser jag att allt är 0kb Har lite panik med detta då jag ska visa babybilder för några i annat land... =P

/Fredrik

  • Medlem
  • 2007-11-17 12:21

Kan det (hur jäkla ologiskt det än låter) bero på att jag kör Transmit och borde prova något annat program? Låter fånigt som sagt...eller kan det ligga problem någon annastans hos mig, på min dator, eller min uppkoppling...

/Fredrik

  • Oregistrerad
  • 2007-11-20 10:44

länken du gav verkar inte ens finnas.

Vad menar du med "info"? Vad är det för info dom ska ha? Menar du att dom är TOMMA?

För mig funkar inte ens länken. :/

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-22 01:37

Har märkt samma problem med just Transmit. Har dock alltid funkat efter att jag startat om programmet ett par gånger...

1
Bevaka tråden