Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jaguar finns att köpa…

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2002-07-18 00:24

på apples hemsida såg jag samtidigt som jag slängde ner nya itunes förövrigt att jaguar fanns att köpa, e detta nytt eller e jag lite efter om man säger så! :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2002-07-18 00:30

Jodå man kan beställa det nu men det levereras inte förän i augusti.

  • Medlem
  • 2002-07-18 00:42

okej så det e på det viset !tack dock störande att man inte får det som en uppdatering gratis!

Nja...gratis trodde jag nog inte att det skulle bli...men 1500 spänn....(lite mycket kanske)

Samma pris för en ny licens som att uppgradera är lite fräckt tycker jag. Ska den 10.0 man betalade för redan vara helt värdelös alltså....?

  • Avstängd
  • 2002-07-22 22:34

299,- är ett bra pris för 10.x -> 10.2 tycker jag... men nej då inte Apple, dom ska tjäna pengar på oss stackars användare IGEN!

Studentversion ? Borde ju vara lite billigare, någon som hört nåt om det ?

/henrik

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2002-07-22 22:44

69 dollar i USA för studentversionen!

Är det någon som har koll på vad som händer med studentversioner när man slutar studera? Jag förstår att programvaran kommer att fortsätta fungera, men är man laglig? Får man fortsätta använda dessa programvaror även efter studierna? Eller måste man köpa en fullprisversion när man börjar arbeta?

/martin

Det är bara att gå in på Apple Store och kolla själv, dom tar 1.095,00 kr som utbildningspris. Inkl moms.

[ 22 Juli 2002, 23:12: Meddelandet ändrat av: Adrian B ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: iGnu:
299,- är ett bra pris för 10.x -> 10.2 tycker jag... men nej då inte Apple, dom ska tjäna pengar på oss stackars användare IGEN!

Igen? Dom har släppt gratis uppdateringar i ett och ett halvt år nu...

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2002-07-23 00:13

Jag som användare köper en produkt. Köper eller avbetalar på en bil. Är det rimligt att jag då automatiskt kan hämta en ny bil när min har blivit "gammal" ? Tid är pengar...
Dock så synes det rättvist att jag får något för mitt "gamla" operativ. Vi får se ? Köper självkart en licens när tiden är mogen.

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2002-07-23 00:51

Om vi börjar att lägga undan 50:-/dag fr.o.m idag så har vi 1.500 till den 24/8

Jag har börjat...

[ 23 Juli 2002, 00:54: Meddelandet ändrat av: Cihan ]

1
Bevaka tråden