Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Angående Supporter-"avgiften"

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har två önskemål:

1. Meddelandet om att det är dags att betala igen kommer som sms
2. Möjligheten att betala för mer än 3 månader åt gången. Sex månader eller fyra vore vettigare.

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-11-18 06:19

Instämmer. Jag ser också att man får rabatt om man betalar för exempelvis en sex månaders-period. På det viset skulle man locka fler att välja att betala för en längre Supporter-period. En årsvis period hade också varit bra.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-11-18 13:56

Jag vet inte om det funkar för alla dock, jag brukar ladda upp kontantkortet med max 200:- åt gången till exempel. Att betala en årsavgift rakt av vore nästan för mycket, då får man ju ladda mobilen en gång till..

  • Medlem
  • 2007-11-18 14:02

Som jag tolkar det så skall det vara valfritt att välja för hur länge man vill betala, och prissatt därefter. Den som inte vill betala i förväg för mer än 90 dagar i stöten slipper självklart göra det.

Det är alltså min tolkning av förslaget. Bra förslag för övrigt.

Det går att ladda på fler än 3 månader åt gånger, skicka ett sms till så adderas 3 månader för varje SMS. Anledningen till att det inte går att köpa exempelvis 1 år direkt per SMS är att det finns begränsningar på hur mycket man kan debitera per SMS, jag tror gränsen ligger på 50 kr som det är nu.

/M

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-11-18 16:17

Okej. Men kan ni inte erbjuda en sexmånaders-period också? 10 kr rabatt?

Jag använder inte sms-varianten för betalning utan tänkte endast att man kanske kunde få en betalningspåminnelse via sms. Jag betalar hellre via Paypal.

Det var knepigt att eran operatör bara kan debitera då jag vet andra, en som jag använder t.e.x. kan debitera 200kr/gång.

Ursprungligen av acidflash:

Det var knepigt att eran operatör bara kan debitera då jag vet andra, en som jag använder t.e.x. kan debitera 200kr/gång.

Vem använder du då?

200 kr per gång är inte via sms, det är vanlig telefonbet (som t ex blocket använder)

Fick betalningspåminnelse-mail idag, upptäckte att ett litet fel smugit sig in i texten

Citat:

Tyvärr kommer ditt "Supporter" konto kommer upphöra inom kort.

  • Medlem
  • 2008-01-03 18:56

ja..går det inte att betala via paypal? jag skulle vilja betala..men har bara ett jobbabbonemang..och kan tänka mig att det kan bli lite känsligt om jag betalar med det

Ursprungligen av gazt:

ja..går det inte att betala via paypal? jag skulle vilja betala..men har bara ett jobbabbonemang..och kan tänka mig att det kan bli lite känsligt om jag betalar med det

Det går och betala med Paypal, har gjirt det själv. Efter du valt att bli supporter kommer valet där du får välja om du ska betala via SMS eller Paypal.

Du har inte sett det?

  • Medlem
  • 2008-01-03 20:19

nope

trodde att det var via sms
då är det en helt annan grej..då ska supportermedlemskapet fixas

1
Bevaka tråden