Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple store ligger nere

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2002-10-27 10:17

Nu är det något på gång! Spännande

Jaaaaaa!!!!

Håll tummarna nu!

edit: Fast hur troligt är det egentligen att de uppdaterar Apple Store på en söndag. Det måste vara någon form av serverproplem eller nåt.

/M

[ 27 Oktober 2002, 10:24: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]

Lägg märke till flikarna längst uppe på Apple store sidan. "iTools"?! :rolleyes:

Flummigt!

/M

[ 27 Oktober 2002, 10:28: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-10-27 10:53

Fortfarande nere...

*lutar sig nöjt tillbaka*

  • Oregistrerad
  • 2002-10-27 11:27

Om det är svenska Apple Store som vi snackar om så är den nere ja. Men iom att andra länders Apple Store är igång, så är det antagligen server problem. På sin höjd en pris uppdatering. Inget stort med andra ord.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: PageNotFound. /Per:
Om det är svenska Apple Store som vi snackar om så är den nere ja. Men iom att andra länders Apple Store är igång, så är det antagligen server problem. På sin höjd en pris uppdatering. Inget stort med andra ord.

Apple store i samtliga länder har varit nere för uppdatering under förmiddagen. Apple Store i Sverige har dock inte kommit igång ännu.

/M

  • Oregistrerad
  • 2002-10-27 11:34

Nja inte samtliga, jag var och testade några Belgien bland annat är uppe. Men visst det var fler än sverriges det märkte jag också, lite sent dock jag han ju skriva ett meddelande om att det funkare. :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2002-10-27 11:35

Nu är svenska Apple Store uppe igen.

De verkar inte ha gjort några större ändringar. Någon som hittat något? Är priserna justerade?

/M

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2002-10-27 11:40

Har inte hittat något..

Den här tråden låter lite som en simulerad julaftonsmorgon...
"Alla barnen sitter på helspänn och väntar på tomten"

Apple Store ligger nere igen...........

apple.com/store ligger uppe..

Svenska ligger nere för underhållsarbeten.
Det betyder nog att det inte kommer några nyheter, snarare att dom fixar till så priserna stämmer. Det har ju förekommit både dollar o euro på svenska storen vill jag minnas.

  • Medlem
  • Lund
  • 2002-10-28 12:35

Nu är svenska butiken öppen igen. Nu med minnesrabatt på PB G4.

Jag antar att det innebär att det inte kommer några nya burkar på en stund.

1
Bevaka tråden