Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Häftiga tillbehör till MacBook Pro?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Alingsås
  • 2007-11-10 18:42

Hej

Kommer få min MacBook Pro i dagarna och suttit och funderat på vad det finns för roliga/häftiga och praktiska saker till den här dyrgripen.

En rejäl väska har jag men det finns tusen andra små saker som plastfilm till skärmen, genomskinliga plasthöljen till hela datorn, dukar för tangentbordet, extra ben och massor av andra saker.

Tänkte höra vad ni har för saker till era bärbara, både saker för att skydda den mot slitage och skador samt roliga saker i allmänhet.
Gärna tips på hemsidor och bilder.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-11-11 00:05

Hejsan,

Köpte min MBP för några månader sedan. Har följande saker till den
- The Slip och the Gimp från Crumpler
- Extern MyBook hårddisk (300GB) till foton
- USB hub från Belkin (ful men praktisk)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-11 00:42

Har ett incase fodral till min MBP och en STM Alley väska, den är även utrustad med wlan detektor från kensington men annars drar jag inte runt på så mycket, har packat upp kabeltestare och annat som man bar runt på nu då jag har flyttat.

Annars i väskan är det mer normala saker som penna, papper och den växel som blevöver från senaste lunchen eller så

Finns en tråd om vad folk bär med sig i väskan, men sök funktionen har just nu bestämt sig för att spotta felmedelanden till mig så då får leta reda på den själv

1
Bevaka tråden