Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dela filer i Parallels Desktop

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-11-07 22:18

Hej
Jag är en gröngöling på detta.
Det måste gå att dela/flytta en fil/mapp mellan Win XP i Parallels och Leopard. Jag har lagt en liten .jpg-fil i olika mappar och försökt finna den i det andra operativsystemet. Jag har försökt finna sätt att koppla en mapp en det ena operativsystemet till det andra men får inte rätt på det heller.

Finns det någon vänlig själ som kan guida mej rätt. Snälla...

Senast redigerat 2007-11-09 22:38
  • Medlem
  • 2007-11-09 22:38

Vet ingen något om detta???

har du installerat Tools?

  • Medlem
  • 2007-11-09 23:34

Vad är/finner man Tools? Jag har installerar Parallels Desktop och på den discimage jag har finns det sedan endast "Uninstall" samt 3 pdf dokument,

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2007-11-09 23:50

Efter att du startat upp Windblows får du uppe ett fönster där du blir tillfrågad om du vill installera Parallels Tools (Tror jag att det heter.)

  • Medlem
  • 2007-11-10 00:38

Jag har hittat ett "Parallels Image Tools" och nu fixat en extra discimage. När jag har Windows igång så finns det nu 2 hdd symboler under windowsfönstert på den grå listen med status "connected". När jag i Windows gå in på "den här datorn" så finner jag inte denna ny hårddisk. Jag kan inte heller montera den i OS-X.

Kan det vara något fel på den nya imagen? Kan man bara kasta den som vilken annan fil som helst? Jag har ju inte lagt något i den...

1
Bevaka tråden