Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdaterad Powerbook 1/10

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2002-10-01 14:34

Jaha. Idag är det den 1:e oktober och ingen ny Powerbook i sikte. Inga gamla heller för den delen för Apple har nämligen inte levererat några Powerböcker överhuvudtaget till vår datorleverantör på tre (!) veckor.

Är det NÅGON som har en aning om vad det är som försigår. Visst förstår man att Apple drar ner på leveranserna innan nya datorsläpp men det här börjar bli löjligt.

  • Oregistrerad
  • 2002-10-01 14:45

Runt den 15 tror jag mer och mer på...

m e n . . . tycker det var fler fåglar som sjöng om uppgradering för några veckor sedan än vad det är just nu...

Någon som har koll på hur ATI har med leveranserna av grafikkort till bärbara PCs?

Vad menar du med leveranser till PC-bärbara? Nya grafikkort? Jag är tveksam till att Apple byter grafikkort igen.

  • Oregistrerad
  • 2002-10-01 14:49

Tycker många pratar om att ATIs mobila 9000 serie skulle vara den stora delen av uppgraderingen samt 933 respektive 800 mhz på processorn... bättre skärm är jag skeptisk till, nytt skal tror jag inte alls på... mer minne kanske?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2002-10-03 20:21
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jon Adolfsson:
Vad menar du med leveranser till PC-bärbara? Nya grafikkort? Jag är tveksam till att Apple byter grafikkort igen.

ATI har ju en bild på PBn i sina reklambilder för 9000 kortet. Det måste ju betyda något...

/arvid

  • Oregistrerad
  • 2002-10-03 20:25
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: arvid.:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jon Adolfsson:
Vad menar du med leveranser till PC-bärbara? Nya grafikkort? Jag är tveksam till att Apple byter grafikkort igen.

ATI har ju en bild på PBn i sina reklambilder för 9000 kortet. Det måste ju betyda något...

/arvid

Så sant så!

1
Bevaka tråden