• Medlem
  • 2007-11-08 00:04

Är det bara jag eller...
Jag har hela tiden förvånat mej över att det inte går att antingen välja en autostart av den visuella effekten i iTunes eller att kunna välja den visuella effekten som skärmsläckare. Det fanns ett "plugin" som jag kunnat använda tidigare som gjorde ett halv-dåligt jobb.
Effekten gick igång efter den inställda tiden för skärmsläckaren men man behövde avbryta denna "skärmsläckare" med [esc].
Visst vore det väl underbart om man bara kunde låta iTunes börja spela musiken och att den visuella unktionen startade automatiskt och att det sedan bara var att fatta musen eller trycka på vilken knapp man ville så var man inne i programmen igen!

Som sagt: Är det bara jag eller...

Är det någon annan som saknar denna möjlighet eller vet ett sätt att få det att bli så? För mej hade detta varit den perfekta skärmsläckaren om den dessutom kunde starta som skärmsläckare när man lyssnar på musik via FrontRow. Ett extra klick på fjärren så var man i menyerna...

Någon annan som önskar denna funktion? Hur får man Apple att fixa det? Det borde ju inte ta mer än en kafferast att lösa...