Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Entourage-conduit

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skänninge
  • 2002-07-11 14:36

Är det bara jag som väntar på att M$ äntligen ska släppa Conduiten för Entourage så man kan synka med Palmen? Varför har det tagit så lång tid?

Fick mig att fundera på om det kanske kommer en uppdatering av Entourage också, med Exchange-stöd och t.o.m. Groupwise-stöd... :rolleyes:

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2002-07-15 12:24

ÅÅÅhhh!!! Den saknar jag med. Vore det inte för den så hade jag bytt till X på jobbet redan. Nu hoppas jag att den kommer innan 12 augusti, få då slutar min semester. Då har jag fått en ny G4 till jobbet och hoppas kunna köra X full tid.

Men det finns ju en tredjeparts-conduit, som fungerar bra. Sök efter Queuesync på Versiontracker.

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2002-07-15 17:58
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Mattias A:
Men det finns ju en tredjeparts-conduit, som fungerar bra. Sök efter Queuesync på Versiontracker.

Tyckte inte att den fungerade tillfredställande.

Har läst någonstans att den skulle släppas den 15 juli...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Clas:
Fick mig att fundera på om det kanske kommer en uppdatering av Entourage också, med Exchange-stöd och t.o.m. Groupwise-stöd... :rolleyes:

Groupwisestöd kan du glömma, såvida det inte går att synka entourage mot en groupwise-kalender och adressbok.

Citat:

quote:Tyckte inte att den fungerade tillfredställande.

Vad var det som inte fungerade då? För mig funkar den utan problem. Men det spelar ju mindre roll, om det släpps en riktig conduit från Microsoft snart.

[ 15 Juli 2002, 18:50: Meddelandet ändrat av: Mattias A ]

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2002-07-15 19:32

Den var otroligt långsam för det första, och sedan fick jag inte kläm på hur den synkade, i synnerhet när man raderade händelser i kalendern...

"Microsoft Handheld Sync for Entourage X -1.0" släpptes idag, kolla in Versiontracker.

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2002-07-15 21:11

Från Microsofts hemsida...

"Applies to: The English version of Entourage X, included in Office v. X. Microsoft is currently developing a version of Microsoft Handheld Synchronization that applies to the Dutch, French, German, Italian, Japanese, Spanish and Swedish versions of Entourage X."

Surt sa räven...

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2002-07-15 21:36

...fast det funkar ändå!!! Tog en rövare och laddade ner och installerade, verkar fungera såvitt jag har testat lite fram och tillbaka nu! Kanon! Nu kan man börja använda Palmen igen!

1
Bevaka tråden