Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Automatisk email vid aktivitet i bevakade trådar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2007-11-07 00:24

Kan man inte ställa in så jag får ett email varje gång någon svarar mig i min tråd eller om jag blir citerad av någon? Eller när det sker ändringar i mina bevakade trådar??

Jag hittar bara att man kan ställa in så att jag får ett email när någon PM'arn mig..

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-11-07 00:26

Tryck på "diskussionsverktyg" ovanför tråden, välj "direkt meddelanden via epost" som alternativ. Done.

  • Medlem
  • 2007-11-07 08:54

Däremot tycks det som om funktionen att slå av denna notifiering har försvunnit när man står i forumtråden. Eller är det bara jag som inte hittar den på sidan eller i någon av menyerna? Som det är nu så är det enda sättet jag vet att göra detta är genom att klicka på avaktiveringslänken i emailet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-07 10:08

Dock så funkar det där med utskickandet av mail sissodär...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-11-07 19:26
Ursprungligen av p2d:

Kan man inte ställa in så jag får ett email varje gång någon svarar mig i min tråd eller om jag blir citerad av någon? Eller när det sker ändringar i mina bevakade trådar??

Jag hittar bara att man kan ställa in så att jag får ett email när någon PM'arn mig..

Inställningar - Redigera alternativ
Under rubriken Meddelanden & Kungörelser - underrubriken Förinställt bevakningsläge för diskussioner

1
Bevaka tråden