Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill man köpa en iMac i dagsläget?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-11-06 18:52

De som går i köpartankar tar nog, precis som jag, ett snabbt steg bakåt när de hör om de skavanker som Apples nya imac verkar dras med.

För att få klarhet i hur allvarligt och utbrett problemet med att skärmen fryser sig egentligen är, startar jag en omröstning om just detta, då det verkar vara det största problemet just nu.

Tackar som svarar!

  • Medlem
  • Mark
  • 2007-11-06 19:06

Har iofs inte haft den mer än en vecka... men inga frysningar här inte..

Jag skulle tro (och hoppas på, eftersom jag sitter och väntar på en iMac) att de tillverkas med kretsar som inte lider av det här problemet. Nog för att Apple säger att det är ett mjukvaruproblem, men det finns ju tydligen folk som har fått det löst genom att ha fått en reparation av hårdvaran. Därmed inte sagt att det inte går att fixa i mjukvara, det vet jag inget om, men jag skulle tro att de använder den hårdvaran som ska fungera för nytillverkningen.

works great!

  • Medlem
  • 2007-11-07 15:49

Ja jag gick och köpte en idag iaf. So far, so good. Ta i trä ta i trä ta i trä. Skriver på den nu, filarkiven är på väg över från skruttburken. Det gick förvånansvärt smidigt med mac - pc-nätverk..

At last, I AM a switcher..

Jag har haft min 24" 2.8ghz i strax 2 månader, och totalt 3 hängningar (2 av dem i front row) riktigt i början. Dock inte en enda sen Leopard uppdateringen

  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2007-11-21 20:17

2,8 :a 2 Gb, Leopard
Datorn har fungerat bra hittills d v s tre veckor...

1
Bevaka tråden