Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TIME Magazine

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tyvärr tog "TIME Magazine" udden ur denna mässa i och med publiceringen av iMacen tidigare idag. Man satt och hoppades in i det sista på att iMacen skulle se annorlunda ut! Inte för att designen är ful, men för att man skulle bli överraskad. Ändå visste man innerst inne hur den skulle se ut! Nedrans dålig koll av Apple! Man borde kunna hålla tillbaka dom, eller helt enkelt struntat i repotaget tills efter mässan. Trots allt en helt okej mässa, men jag tror inte att jag kommer att beställa speciellt många "iPhoto Album" från Apple store.

Men hörru, man kan ju göra som de gör på tv med sportresultat; om ni inte vill veta resultatet av xxx mot yyy, blunda nu.

Det är lite konstigt att först plöja runt på nätet efter läckor och nyheter och sen gnälla på att du vet på förhand och överraskningen blir mindre.

Apple har ingen järnhand över massmedia och det ska de inte ha heller. Media ska inte låna sig till marknadsföringskampanjer utan själv välja vad de vill skriva om och när.

Men nu får la du kamma dej!

Citat: "Man kan ju göra som de gör på TV med sportresultat" Så enligt dig var resultatet redan givet?

Synd att du inte förvarnade oss mindre vetande varelser då!

Sen förstår jag inte vad du menar med att plöja runt på nätet efter läckor, det räckte med att surfa in på 99mac i morse för att komma till TIME-länken, kallar du det för att plöja runt på nätet så okej!

Oj, ursäkta, det var inte meningen att göra dig arg. Jag skrev i hast och tonläget kanske blev fel...

Jag menade bara att om man vill ha överraskningen så ska man inte titta när nyheterna kommer ut i förväg. Det kommer alltid ut information innan Apple/Jobs vill det och då får man välja själv om man vill ta del av det eller inte.

Handen på hjärtat, visst kittlade det att kolla in på Time-länken, trots att man visste att det skulle bli mindre spännande sen?

1
Bevaka tråden